Pomoč in tel. naročila
02 62 00 230
Vaša košarica Je trenutno prazna

egativni ioni ne upravičijo pridevnika negativni. Pravzaprav so zelo pozitivni, ugodni za človeka / V drugem delu oddaje pa še nekaj besed o tem, kako naj izgleda večerja

Kdaj:

Kje: Na programu Planet TV

Negativni ioni ne upravičijo pridevnika negativni. Pravzaprav so zelo pozitivni, ugodni za človeka. V naravi jih najdemo ob slapovih, rekah, v gozdovih, v jamah, po nevihti, v stanovanje pa jih lahko prikličemo z odpiranjem oken in pogostim prezračevanjem. Ampak to žal ne zadostuje … Negativni ioni omogočajo dobro počutje in popolnoma čist zrak, ki je dandanes sicer alarmantno onesnažen. Kateri so znaki, da primanjkuje negativnih ionov v prostoru? Katere so posledice pomanjkanja negativnih ionov za zdravje? Kako lahko negativni ioni prispevajo k boljšemu spanju? Kakšen vpliv imajo na hormone, imunski sistem, dihala in viruse? Katere druge težave lahko zmanjšamo z vdihavanjem negativnih ionov? Zelo poenostavljeno rečeno negativni ioni izboljšajo obrambo telesa, vitalne funkcije in koncentracijo, zmanjšujejo raven histmina in stresnega hormona v telesu, pomagajo odpravljati težave astmatikov, alergikov in hipertonikov, povečajo obrambni mehanizem telesa, uravnavajo delovanje ščitnice, izboljšujejo koncentracijo, delovno storilnost, sposobnost učenja ter zagotavljajo popolnoma čist zrak brez prahu, bakterij, virusov, pršic, alergenov itd. (in posledično zmanjšajo možnost obolevanja za prehladi in prehladnimi obolenji – gripami, anginami in kašljem).

https://klepetobkavi.si/trgovina/podrobnosti/sobni-ionizator-20m-nagrajeni-izdelek.html

V drugem delu oddaje pa še nekaj besed o tem, kako naj izgleda večerja … Vsi se strinjamo — sadje je zdravo. Ampak če sadje pojemo po kosilu, si ne naredimo nič dobrega. Povzročimo fermentiranje, kar pomeni, da bi lahko v skrajni sili napihali, pa četudi nismo zaužili niti pikice alkohola. Obstajajo torej zakonitosti, kdaj kaj jesti. Tudi če je zdravo, je dobro, da vemo, v katerem času dneva bomo iz njega potegnili največ. Kaj konkretno uživati zvečer? Večerja pa naj bo lahka oz. lahko prebavljiva, pojejte jo vsaj 3—4 ure pred spanjem, sestavljena pa naj bo pretežno iz zelenjave (sveža, kuhana, dušena, pražena) in nekaj malega beljakovin (količina ne sme biti večja od naše pesti: stročnice, kvinoja, tofu, semena, oreščki ...). Tudi sicer naj količina ne bo prevelika (malce večja od malice). Je pomembno, da je kuhana? Česa ne jesti za večerjo? Kaj si pripraviti, če imaš 2 uri, 1 uro, 30 minut, 15 minut ali samo 5 min časa? Izdamo recepte! Članek:

https://klepetobkavi.si/novice/podrobnosti/hrana-ki-se-ji-zvecer-izognite-5-predlogov-za-zdravo-vecerjo-recepti.html

Nazaj

Komentarji

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.