Jasminino rojstnodnevno presenečenje! Izkoristite dneve brezplačne poštnine za nakupe v spletni trgovini.

Pomoč in tel. naročila
02 62 00 230
Vaša košarica Je trenutno prazna

Podcast

Zakaj tablete niso edina rešitev proti bolečinam? Sanja Lončar

Zakaj tablete niso edina rešitev proti bolečinam? Sanja Lončar

Statistike kažejo na kar 58-% porast uporabe protibolečinskih sredstev v zadnjih 10 letih. A vendarle zdravila niso edina možna rešitev. Obstajajo namreč odlični naravni pripravki, ki so v mnogo primerih enako učinkoviti, le da delujejo brez stranskih učinkov. Tokrat bomo s Sanjo Lončar podali konkretne nasvete pri dveh relativno pogostih oblikah bolečin: vnetju ishiatičnega živca in bolečinah zaradi zožanih pretokov. Kdaj uporabiti skorajda pozabljeni termofor ter kakšne pripravke uživati oz. mazati na boleči predel? Ne spreglejte ogleda posnetka! 

Preberite več

Pogled znanstvenice na endokanabinoidni sistem človeka in delovanje konoplje; doc. dr. Tanja Bagar

Pogled znanstvenice na endokanabinoidni sistem človeka in delovanje konoplje; doc. dr. Tanja Bagar

Danes vemo, da je endokanabinoidni sistem eden krovnih regulatorskih sistemov v našem telesu, ki skrbi za vzdrževanje homeostaze. Vpliva dejansko na delovanje celotnega organizma, npr. na proizvodnjo nevrotransmiterjev in hormonov, na presnovo vode, krčenje mišic delovanje organov, uravnavanje apetita, spanje itd. In kako je z endokanabinoidnim sistemom povezana konoplja? Gre za posebne učinkovine, ki jih rastlina vsebuje − kanabinoide. Človeško telo je nanje občutljivo prav zaradi lastnih receptorjev. Tako lahko v primeru biokemičnega neravnovesja, ki ga recimo povzroči stres, zaužijemo kanabinoid CBD in sprožimo mehanizme, ki stanje popravijo. Vse to nam bo podorbneje razložila doc. dr. Tanja Bagar. Ne zamudite! 

Preberite več

Resnica o tem, da imamo premalo časa in se nam vedno nekam mudi; Peter Amalietti

Resnica o tem, da imamo premalo časa in se nam vedno nekam mudi; Peter Amalietti

Hitenje je danes postalo že pravi trend in človek, ki ima slučajno kako “uro preveč časa”, je kmalu označen za brezdelneža ali pa vsaj lenuha. A dejstvo je, da lenarjenje oz. predajanje dolgčasju niti ni tako slabo, saj se takrat vključijo druga področja … Ali pa če pogledamo z druge perspektive: za čim tako hitimo? Ali se bojimo, da nas bodo drugi prehiteli, da bomo ostali zadaj? Za naglico vedno najdemo izgovor – da hitimo, da bi imeli denar, slavo, ugled, prijatelje … Pa bi se potem, ko bi to dosegli, tudi zares ustavili? O hitenju, razlogih za hitenje oz. nesmiselnosti hitenja, bomo tokrat razglabljali s pisateljem, prevajalcem in založnikom Petrom Amaliettijem.

Preberite več

Kako črevesna flora vpliva na splošno zdravje, možgane in hormone? Sanja Lončar

Kako črevesna flora vpliva na splošno zdravje, možgane in hormone? Sanja Lončar

V črevesju človeka je okoli 1−2 litra črevesne flore, v kateri bi moralo sobivati več kot 3000 različnih organizmov. A kaj se zgodi, ko zaradi zdravil, sevanj in slabe hrane pobijemo večino koristnih bakterij? Njihovo mesto zasedejo kandida, kvasovke in zajedalci, oz., drugače povedano, čistilke postanejo direktorice in začne se neprijeten direndaj. Zaradi porušenega ravnovesja se soočamo z utrujenostjo, hormonskimi motnjami, slabim delovanjem ščitnice, neplodnostjo, demenco itd. O tem, kako okrepiti črevesno floro na naraven način, katera živila vključiti in čemu se izogibati ter koliko časa traja obnova črevesja pri akutnih težavah oz. po dolgoričnih obolenjih, bomo govorili z avtorico mnogih knjig o zdravem življenju, Sanjo Lončar. Ne zamudite ogleda posnetka!

Preberite več

Zakaj "pade cuker" in kako to ustaviti? Jelena Dimitrijević

Zakaj

Statistika navaja, da svetovna populacija letno zaužije približno 180 milijonov ton sladkorja (sladkor je dodan že skoraj vsaki industrijsko predelani hrani oz., z drugimi besedami, približno 80 % industrijskih izdelkov beleženo vsebuje sladkor). Tokrat bomo s certificirano nutricionistko Jeleno Dimitrijević pojasnili, v katerih primerih hrepenimo po sladkorju, z uživanjem kakšnih živil zmanjšati potrebo po slaščicah ali drugih sladkih pregrehah, zakaj dodajati hrano grenkega okusa, katere začimbe pomagajo ublažiti napade ter s kako v telo vnesti tri temeljna hranila za zmanjševanje potrebe po sladkorju (magnezij, krom in cink). Ne zamudite ogleda posnetka.

Preberite več
Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.