Pozor! 30% in 40% POPUST na hormonski program celičnega POMLAJEVANJA (ANTI AGE ADAPTO) z adaptogeni in hormonski program za obdobje menopavze (ADAPTO MENO)
Pomoč in tel. naročila
02 62 00 230
Vaša košarica Je trenutno prazna

Duhovne počitnice v Egiptu 2023

Kdaj: Kje: EGIPT, MAKADI BAY Prispevek: 1.100,00€

Cena in zagotovljeno mesto na letalu in v hotelu velja le še do 7.9.!

Duhovne počitnice v Egiptu omogočajo, da: 

- podaljšate poletje, kopanje v morju;
- stopite v kontakt z različnimi energijami v Egiptu (podvodni svet, svet piramid);
- sprostite svoje telo in um; 
- se naučite nekaj novega za zdravje in dobro počutje;
- užijete nekaj luksuza po dostopni ceni.

Duhovne počitnice potekajo v luksuznem resortu v kraju Makadi bay.

Nastanitev v HOTELU MAKADI PALACE 5*

  • 8000 m2 vodnih površin
  • številne restavracije z raznoliko kulinarično ponudbo
  • odlično za snorkljanje z lego neposredno ob koralnem grebenu

LEGA: Hotel Makadi Palace se nahaja neposredno ob lastni široki peščeni plaži, 30 kilometrov južno od Hurgade v zalivu Makadi Bay. Široka zasebna plaža in dih jemajoč koralni greben, vabita k brezskrbnemu snorkljanju v pisanem podvodnem svetu (priporočamo obutev za v vodo). Čudovita promenada ob plaži vodi mimo bližnjih RED SEA hotelov MAKADI SPA, GRAND WATERWORLD MAKADI in GRAND MAKADI. Čas transferja od letališča približno 35 minut.

OPREMA: V sprejemnici hotela, obdani z bujnim rastjem, se nahajata recepcija (brezplačen brezžični internet) in lobi bar (z doplačilom). Prostoren hotelski objekt ima 511 sob in se ponaša s privlačnim bazenskim kompleksom in ločenim otroškim bazenom. Ležalniki, podloge in senčniki so na voljo brezplačno. Kopalne brisače so brezplačno pripravljene v sobi. Bazenski kompleks obkrožajo v arabskem slogu grajene restavracije: Tai Garden s specialitetami daljnega vzhoda (delno z doplačilom), Discovery Restaurant z bogato ponudbo solat in mednarodnih jedi (delno z doplačilom), Rendevouz z opoldanskimi prigrizki. V vrtu je restavracija Botanical Garden z mediteranskimi specialitetami (delno z doplačilom). Joker lounge bar in Stan Getz Piano Bar vabita goste z zabavnim večernim programom in živo glasbo. Elegantni restavraciji Dome in Melange nudita okusne samopostrežne jedi, v restavracijah Sunset in Rendezvous pa čakajo opoldanski prigrizki. Mini market in trgovinice ob plaži.

SOBE: junior suita (DZJ/EZJ) je standardno opremljena z minibarom (z doplačilom), satelitsko televizijo, telefonom, sefom, prho ali kadjo, WC-jem, sušilcem za lase, klimatsko napravo (sezonsko pogojena), udobno kotno sedežno garnituro, balkonom ali teraso.

ŠPORT IN ZABAVA: Namizni tenis, odbojka na mivki, aerobika, vodna gimnastika, vaterpolo, športne aktivnosti, igre in tekmovanja. Dnevni zabavni program in živa glasba ob večerih. Proti plačilu: šest osvetljenih in neosvetljenih teniških igrišč ter nogometno igrišče, vstop v Makadi fitnes in masaže. Na plaži potapljaški center Aquarius diving.

WI-FI: brezplačen WI-FI v lobby-ju

  • E-pošta možna, vendar brez velikih prilog
  • Socialna omrežja brez medijskih predvajalnikov in video klicev
  • Vse spletne igre, You Tube in druga podobna spletna mesta so blokirana
  • Možen dokup (neomejeno GB):

Na teden

  • 1 uporabnik 25 €
  • 2 uporanika 35 €

PRIPOROČILO! * Za nemoten prenos mobilnih podatkov in v izogib visokim stroškom, priporočamo nakup SIM kartice lokalnega egipčanskega operaterja (Vodafone ali Orange)

ALL INCLUSIVE: Hotel nudi all inclusive storitev s samopostrežnim zajtrkom, kosilom in večerjo, prigrizki ter lokalnimi brezalkoholnimi in alkoholnimi pijačami med 10. in 24. uro (postrežene v kozarcih).

HRANA IN PIJAČA: Izbor ob zajtrku: bogat izbor mednarodni jedi v restavraciji The Dome in mediteranski zajtrk v restavraciji Melange. Zgodni zajtrk v sprejemnici. Ponudba kosil: samopostrežni bife v restavracijah Dome in Melange. Z doplačilom možnost kosila v restavraciji Discovery s ponudbo morskih specialitet. Večerja: samopostrežni bife z mednarodnimi jedmi v restavracijah Dome in Melange. Strežena večerja v restavracijah Thai Garden in Botanical Garden (s predhodno rezervacijo). Ponudba samopostrežnih mediteranskih jedi v restavraciji Discover (s predhodno rezervacijo).

Dodatne restavracije s specialitetami v pasaži MAKADI MALL:

  • LA MAISON DE PARIS - francoska restavracija
  • GOLDEN DRAGON - kitajska restavracija
  • MUMBAI - indijska restavracija
  • MAFIA - italijanska restavracija
  • TAM TAM - orientalska restavracija 
  • GAUCHO STEAK HOUSE (proti plačilu)
  • SAMAK FISH – sveže ribje jedi (proti plačilu)
  • MAKADI GELATERIA – domač sladoled (proti plačilu)

Odpiralni čas med 18. in 21. uro. Potrebna rezervacija mize v sprejemnici hotela med 10. in 12. uro ali recepciji Makadi Mall med 17.30 in 21.30. V vseh restavracijah v Makadi Mall se pijača doplača.

V RESTAVRACIJAH JE ZAŽELENA PRIMERNA GARDEROBA.

OBVEZNO JE NOŠENJE ALL INCLUSIVE ZAPESTNICE.

PODROBNEJŠE INFORMACIJE O ALL INCLUSIVE PROGRAMU, DELOVNEM ČASU BAROV IN RESTAVRACIJAH TER STORITVAH, KI SO NA VOLJO PROTI PLAČILU (NPR. SVEŽE STISNJENI SADNI SOKOVI, KAVNE SPECIALITETE, MINI BAR, SOBNA STREŽBA, LUNCH PAKET…), PREJMETE V KRAJU LETOVANJA. NEKATERE POSEBNE JEDI IN PIJAČA V A LA CARTE RESTAVRACIJAH Z DOPLAČILOM. VSE A LA CARTE RESTAVRACIJE S PREDHODNO REZERVACIJO.

HOTELIR SI PRIDRŽUJE PRAVICO DO SPREMEMB.

Hotel je delno primeren za osebe z omejeno mobilnostjo.

 

Dnevni program duhovnih počitnic pa obsega tudi:

- jutranja joga ter energijske vaje (tudi tai chi, qi gong) in meditacija na plaži;

- jutranje skupno kopanje in zajtrk; 

- dopoldansko predavanje na temo zdravja, pomlajevanja, dolgoživosti;

- popoldanska delavnica na temo duhovne in osebnostne rasti. 

Program je pripravljen tako, da nudi dovolj časa zase, za koriščenje vsega, kar ponuja lokacija in sam resort, kot tudi izpopolnjevanje na osebnostnem in duhovnem nivoju ter nadgrajevanju veščin iz področja samozdravljenja. 

Program bo vodila Jasmina Kandorfer osebno, ki bo z vami tudi potovala iz Slovenije in na letalu držala za roko vse tiste, ki še niste leteli. Egipt je obiskala že 5x in se tam zelo domače počuti. Po želji vas lahko pelje tudi v stari del Hurgade po nakupih njihovih zelišč, začimb in drugih pripravkov, za katere meni, da se splačajo. Vsekakor tudi pozna vse "finte" Egipčanov, da bo vaš dopust miren, če se boste odločili za izlete izven resorta. 

Za koga je primerno potovanje?

Za tiste, ki bodo prepoznali klic svoje duše in si bodo privoščili nekaj razvajanja!

Brez problema lahko potuje vsa družina, medtem ko bo zgolj mami udeležena tudi na programu. 

 

KDAJ: 11.10 - 18.10.2023

KJE: v luksuznem resortu - Makadi Palace 5*, hotel 5*****

CENA: 1.100,00 EUR

- v dvoposteljni sobi + PROGRAM DUHOVNIH POČITNIC: 1.100,00 €/osebo

- v dvoposteljni sobi (brez duhovnega programa) 878,00 €/osebo - cena za tiste, ki se ne bodo udeležili duhovnega programa, gredo pa z nekom, ki bo del programa

- otrok do 13,99 v sobi s starši: 539,00 €

- enoposteljna soba z duhovnim programom 1.265,00 €

- enoposteljna soba brez duhovnega programa 1.018,00 €

 

*****Priporočamo doplačilo odpovednega rizika.

*****Za primer odpoved zardi zaprtja države, zaprtja meja, covid razmer, .... - VRAČAMO VPLAČANI ZNESEK

Izkoristite trenutno znižano ceno, saj se bo IZ MESECA V MESEC zaradi zasedenosti zviševala. 

KAJ CENA VKLJUČUJE:
Cena vključuje: povratni letalski prevoz iz Ljubljane in varnostne pristojbine, asistenco na letališču in destinaciji, prevoz iz letališča v hotel in zadnji dan iz hotela na letališče, 7 x ALL INCLUSIVE storitev v 5* hotelu, turistične takse, animacijo, duhovni program pod vodstvom Jasmine Kandorfer.

Zelo dobrodošli pa so tudi posamezniki, ki prihajajo na potovanje sami, teh je ponavadi vsaj polovica.  . 

Takšno potovanje je odlična priložnost za druženje in nova izjemna spoznanstva, ki lahko trajajo vse življenje!

Hotel se nahaja 30 minut od letališča. Hotel sodeluje v trajnostnem programu. V samem kompleksu je tudi trgovina.

KAJ CENA NE VKLJUČUJE:
• Cena ne zajema vizuma.

Doplačilo za vizum: 28 EUR (s stroški posredovanja) - se plača ob prihodu na letališče Egipt

Doplačila:

- kakšne posebne pijače za še bolj zahtevne;
- izleti, ki jih nudijo dodatno (od piramid, jahanja kamel ipd.);
- masaže in druge spa storitve v resortu (med 25 in 35 euro za 1 uro);
- prispevek za taksi, če bomo šli v Hurgado po nakupih (30 km je oddaljeno, stane nekaj evrov);
- golf;
- tenis;
- potapljanje (tudi za tiste, ki nimate certifikatov za potapljanje - fun drive).

Brez doplačila:

- biljard, pikado, aerobika, namizni tenis, vodni park s tobogani, tematske večerje, snorklanje, fitnes, infinity bazen, joga vadba z egipčansko animacijsko skupino.

Osebje govori: nemško, angleško, rusko, arabsko.

PLAČILO na TRR agencije MANA, ki vam bo poslala pogodbo, splošne pogoje in predračun.

Povezava do njihove strani, čisto spodaj na njihovi strani so objavljeni SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA:

https://www.mana.si/

 

PRIJAVA: 

spodaj na obrazcu ali dogodki@klepetobkavi.si  ali 02 6200 230

 
Slike so iz Freepic, Canva in agencija MANA

 

Splošni pogoji agencije MANA:

SPLOŠNI POGOJI in NAVODILA POSLOVANJA

Splošni pogoji za potovanje so sestavni del pogodbe oz. prijavnice, ki jo skleneta Turistična agencija MANA d.o.o.(v nadaljevanju MANA) in potnik, ki se je prijavil za aranžma v organizaciji agencije MANA.

  1. SPLOŠNA DOLOČILA

Ti splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje so sestavni del pogodbe oziroma napotnice/voucherja, ki jo skleneta TURISTIČNA AGENCIJA MANA d.o.o. (v nadaljevanju MANA) oziroma pooblaščena agencija in potnik, ki prijavlja naročilo za določen turistični aranžma.Splošni pogoji veljajo za turistične aranžmaje, ki jih organizira MANA ter za turistične aranžmaje drugih organizatorjev potovanj, ki jih MANA nudi v svojih poslovnih enotah. Šteje se, da veljajo ti splošni pogoji, v kolikor ni v teh splošnih pogojih glede turističnih aranžmajev drugih organizatorjev potovanj drugače določeno.Organizator potovanja je potovalna agencija, ki je v ponudbi ali pogodbi o potovanju navedena kot organizator potovanja in jamči za izvedbo objavljenega programa po vsebini aranžmaja.V primeru, da je v posebnih pogojih poslovanja ali posameznem programu glede katerekoli točke teh splošnih pogojev in navodil drugače določeno, velja navedba oziroma določilo, navedeno v programu.V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje prek interneta se šteje, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev poslovanja takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil turistični aranžma. Z določili splošnih pogojev in navodil se potnik lahko seznani na spletni strani http://www.mana.si oziroma na katerikoli drugi strani, kjer MANA kot ponudnik lastnih ali tujih turističnih aranžmajev posreduje svoje storitve prek interneta, kjer so posebej označeni in splošno dostopni. Naročnik oziroma potnik je vsaka oseba, ki je opravila veljavno rezervacijo ali opravila nakup in plačilo turističnega aranžmaja ali druge storitve TA MANA in se nanj nanašajo ti Splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje.

  1. PRIJAVA

Ob prijavi agencija MANA in potnik skleneta pogodbo o potovanju, ki je obenem tudi potrdilo o rezervaciji in vsebuje bodisi podatke o potnikovem turističnem aranžmaju bodisi se sklicuje na program aranžmaja, kjer so ti podatki navedeni. Ob prijavi je potnik dolžan navesti vse podatke in predložiti dokumente, ki jih zahteva program potovanja, ter plačati prijavnino in stroške prijave oziroma rezervacije. MANA za svoje storitve zaračunava naročniku standardne rezervacijske stroške in stroške za sestavo ponudbe pri prodaji turističnih aranžmajev v višini 12,50 € na prijavnico (voucher). V primeru, da potnik ob prijavi ne navede pravilnih podatkov, je odgovoren za vse stroške oziroma posledice, nastale zaradi napačnih podatkov. Prijava potnika je zavezujoča. Od nje lahko odstopi le v skladu z doloČili o potnikovi odpovedi potovanja (VII. tocka teh splošnih pogojev). Za zavezujočo prijavo se poleg izrecne pisne prijave oziroma podpisane pogodbe šteje tudi vsako naročilo, posredovano v ustni ali pisni obliki, ki vsebuje ime in priimek potnika in ostalih udeležencev, številko kreditne kartice ali identifikacijo drugega plačilnega inštrumenta, plačilo prijavnine ali njenega dela, plačilo stroškov prijave oziroma rezervacije, ali konkludentno dejanje, ki nakazuje na to, da je potnik posredoval zavezujočo prijavo, ali prijava, ki  vsebuje katerega koli izmed navedenih podatkov. Ob rezervaciji na poizvedbo (RQ-request) potnik plača varščino v višini, ki je odvisna od lestvice stroškov odpovedi odgovornega organizatorja ter predvidenega datuma odhoda, in ki ni nižja od 42,00 EUR. Potnik ob prijavi podpiše pogodbo o rezervaciji (prijavnico). Na ta način postane vse, kar je navedeno v teh pogojih oziroma pogojih odgovornega organizatorja, pravna obveznost, tako za potnika kot za organizatorja, v kolikor odgovorni organizator takšno rezervacijo na poizvedbo potrdi. V kolikor se potnik odloči za rezervacijo z opcijo (povpraševanje ali ponudbo) s strani organizatorja, veljajo pogoji za sklenitev pogodbe, ki so označeni na opcijskem dokumentu. Opcija ne velja in ni zavezujoča v primeru višje sile ali "stop bookinga".

III. PLAČILO

Za dan plačila se šteje dan, ko potnik izvrši vplačilo pri blagajni oziroma, ko MANA prejme plačilo na transakcijski račun. Ob prijavi potnik plača prijavnino v višini 30 % cene aranžmaja oziroma toliko, kot je navedeno v programu potovanja, ter stroške rezervacije. Preostali del plača potnik najmanj 8 dni pred začetkom potovanja oziroma kakor je navedeno v programu. V primeru, da preostalega dela pogodbene obveznosti potnik ali njegovo prijavno mesto ne plača v predvidenem roku, se šteje, da je odpovedal pogodbo o potovanju, in smiselno se uporabijo določila o potnikovi odpovedi pogodbe o potovanju iz VII. tocke teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje. Pravočasno in pravilno plačana prijavnina in stroški prijave jamčijo potniku, pod pogoji, določenimi v teh splošnih pogojih in navodilih za turistične aranžmaje oziroma pod pogoji določenimi s posebnimi pogoji poslovanja ali programom, udeležbo oziroma prosto mesto na posameznem turističnem aranžmaju ali potovanju. Potnik je ob odhodu dolžan predložiti vodji potovanja dokument o plačanem aranžmaju (napotnica/voucher ali/in potrdilo o vplačilu); v nasprotnem primeru vodja potovanja potnika ne sprejme na potovanje oziroma aranžma. Potnik lahko plača z gotovino ali z drugim predvidenim plačilnim sredstvom. V skladu s pogoji negotovinskega poslovanja finančnih institucij, v primeru negotovinskega plačila (kreditne kartice, Maestro, BA, ...) turističnega aranžmaja ali druge storitve MANA, v primeru vračila plačila, MANA v nobenem primeru ne izplača gotovine. Potniku se izda  dobropis, če je do njega upravičen, odobreni znesek pa se nakaže na njegov TRR. 

 

 

  1. CENE

Cene potovanja so določene s programom potovanja ter veljajo od dneva objave programa. Potnik je ob osnovni ceni turističnega aranžmaja dolžan plačati tudi vsa obvezna doplačila (luške, varnostne pristojbine, vizumi, doplačila za gorivo, ipd.), ki se, v kolikor niso že všteta v osnovno ceno aranžmaja, v pogodbi o potovanju seštejejo skupaj z osnovno ceno turističnega aranžmaja ter morebitnimi neobveznimi doplačili v končno ceno in tako na podlagi pogodbe o potovanju predstavljajo končno obveznost potnika. Organizator potovanja ima pravico do povišanja cene najkasneje do 20 dni pred pričetkom potovanja, v primeru, da je prišlo do sprememb v tečaju pogodbene (dogovorjene) valute, do povišanja stroškov prevoza, vključno s stroški goriva, ali do povišanja pristojbin za določene storitve (na letališčih, v pristaniščih ipd.), ki vplivajo na ceno potovanja. Povišanje cene se izračunava z enakim odstotkom, kot je prišlo do povečanja prej navedenih elementov kalkulacije. Pogodbenik potovanja ali potnik ima pravico razdreti pogodbo o organizaciji potovanja, če podražitev preseže 10 % osnovne cene aranžmaja. V tem primeru ima pravico do povračila vplačanega zneska brez pravice do nadomestila škode in morebitnih stroškov vizuma, zavarovanja, cepljenja in podobnih stroškov. O morebitni spremembi cene potovanja organizator potnika obvesti. MANA lahko v programu določi, da potnik plača storitve, ki bodo opravljene na kraju samem. V tem primeru MANA ne nastopa kot organizator, ne kot posrednik, ampak zgolj kot informator. V tem primeru uveljavlja potnik vse reklamacijske zahtevke izključno pri izvajalcu oziroma ponudniku storitve na kraju samem. MANA lahko v programu določi ceno aranžmaja, pri tem pa izrecno navede, da se lahko cena zniža, v kolikor se bo prijavilo določeno število potnikov oziroma nastopijo drugi natančno opredeljeni pogoji. Tako določilo v nobenem primeru ne jamči, da bodo pogoji za znižanje cene aranžmaja nastopili in potnik ne more odstopiti od pogodbe, ker pogoji za morebitno znižanje cene ne bi nastopili. Morebitni popusti in ugodnosti se med seboj vedno izključujejo ter se ne seštevajo. V kolikor je možnih več popustov in/ali ugodnosti, si potnik izbere tisti popust ali ugodnost, ki mu najbolj ustreza in za katerega izpolnjuje pogoje. Cene na www.mana.si so informativnega značaja.

  1. STORITVE, VŠTETE V CENI ARANŽMAJA

Če ni v programu drugače določeno, so v ceni aranžmaja vštete prevozne, hotelske in gostinske storitve, navedene v programu potovanja ter organizacija potovanja. Če ni v programu drugače določeno, veljajo cene posameznega turističnega aranžmaja na osebo, za nastanitev v dvoposteljnih sobah.

  1. POSEBNE STORITVE

Posebne storitve so tiste storitve, ki praviloma niso vštete v osnovni ceni aranžmaja (enoposteljna soba, posebna prehrana, opcijski dodatni izleti ipd.). V primeru, da so k posameznemu aranžmaju razpisane posebne oziroma dodatne storitve, potnik posreduje želje po teh storitvah ob prijavi, doplača pa jih k osnovni ceni aranžmaja. Objavljene cene dodatnih oziroma posebnih storitev veljajo zgolj v primeru naročila in plačila teh storitev, ob naročilu in plačilu osnovnega aranžmaja na prijavnem mestu. Med samim potovanjem potnik doplača posebne storitve vodji potovanja ali predstavniku AGENCIJE MANA oziroma predstavniku organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranžma, v kraju, kjer se storitev opravlja, v ustrezni valuti, če je med potovanjem to storitev še mogoče naročiti, po ceni, veljavni na kraju samem.

VII. POTNIKOVA ODPOVED ALI SPREMEMBA POTOVANJA

Potnik ima pravico do odpovedi potovanja na prijavnem mestu, kjer se je prijavil. V primeru, ko potnik odpove pogodbo o potovanju, ima MANA pravico do povračila stroškov zaradi odpovedi pogodbe o potovanju. Višina povračila stroškov je odvisna od časa, v katerem je potnik predložil odpoved. Če potnik odpove pogodbo o potovanju, je dolžan agenciji MANA povrniti administrativne stroške v višini 20 € na napotnico oziroma voucher in 12,50 € prijavnine.

 

V primeru, da so v programu pogoji za povračilo stroškov zaradi odpovedi pogodbe o potovanju drugače določeni, veljajo pogoji, določeni v programu.

 

Višina povračila stroškov odpovedi aranžmaja je odvisna od časa pred dnevom začetka opravljanja storitve, v katerem je potnik odpovedal pogodbo o potovanju:

  • - do 30 dni pred dnevom začetka opravljanja storitve - 20 % cene aranžmaja;
  • - od 29 do 22 dni pred dnevom začetka opravljanja storitve - 30 % cene aranžmaja;
  • - od 21 do 15 dni pred dnevom začetka opravljanja storitve - 40 % cene aranžmaja;
  • - od 14 do 8 dni pred dnevom začetka opravljanja storitve - 60 % cene aranžmaja;
  • - od 7 dni do vključno dneva odhoda oziroma začetka opravljanja storitve – 100 % cene aranžmaja;
  • - Neudeležba brez odpovedi - 100 % cene aranžmaja.


V primerih, ko MANA ni organizator turističnega aranžmaja, veljajo pri ugotavljanju višine stroškov zaradi odpovedi potovanja splošni pogoji odgovornega organizatorja oziroma najmanj naslednji pogoji:

  • - do 45 dni – 20 % cene aranžmaja;
  • - od 44 do 35 dni pred dnevom začetka opravljanja storitve – 50 % cene aranžmaja;
  • - od 34 dni do vključno dneva začetka opravljanja storitve – 100 % cene aranžmaja.

 

V vseh primerih, ko je predmet pogodbe nakup letalskih vozovnic, ima MANA poleg stroškov odpovedi in administrativnih stroškov tudi pravico do zadržanja rezervacijske pristojbine (TSC).

 

Če se potnik ne pojavi ali odpove pogodbo o potovanju na dan začetka potovanja ali celo po njegovem začetku, ga MANA oziroma drug organizator potovanja bremeni za celotno vrednost aranžmaja. V primeru, da so v programu pogoji za povračilo stroškov zaradi odpovedi pogodbe o potovanju drugače določeni, veljajo pogoji, določeni v programu. Ob odpovedi pogodbe o potovanju mora potnik podpisati odpovedni dokument, ki mu ga v podpis ponudi prodajni svetovalec. V primeru, da zavrne podpis tega dokumenta, se šteje, kot da pogodbe o potovanju ni odpovedal. Med potovanjem lahko potnik prekine potovanje na svojo željo in s pisno izjavo o prekinitvi. Če potnik med potovanjem potovanje prekine, ob vrnitvi nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno ne v celoti. Če potnik med potovanjem po svoji želji spremeni program oziroma ne potuje po programu, ki je sestavni del pogodbe, se šteje, da je potnik odstopil od pogodbe med potovanjem. Tudi v tem primeru nima pravice do povračila stroškov ali kupnine, ne delno ne v celoti. V tem primeru pa je potnik odgovoren za stroške in škodo, ki jo je s spremembo programa povzročil. V primeru spremembe programa na lastno željo ali zaradi višje sile, ne da bi za to obstajali razlogi na strani agencije MANA zaradi nepravilno opravljene storitve, potnik nima pravice zahtevati kakršnekoli odškodnine ali znižanja cene. Potnik oziroma organizator potovanja na zahtevo potnika lahko po sklenitvi pogodbe spremeni ime ali število potnikov, nastanitev, datum potovanja, vendar le pod pogojem, da je taka sprememba možna brez odpovedi aranžmaja. Za vsako tako spremembo MANA zaračuna potniku administrativne stroške v višini 20,00 €. V primerih, ko pa so stroški spremembe višji, še zlasti, kadar aranžma obsega tudi prevoz s čarterjem ali prevoz z redno letalsko linijo, in nastanejo tudi stroški zaradi odpovedi in spremembe s strani izvajalcev, pa MANA zahteva povrnitev dejanskih stroškov, nastalih zaradi spremembe.

 


ZAVAROVANJE RIZIKA ODPOVEDI

V primeru, da potnik odpove potovanje zaradi bolezni enega izmed potnikov ali smrti v ožjem družinskem krogu in ima sklenjeno zavarovanje rizika odpovedi, veljajo splošni pogoji in določila, ki jih določa zavarovalnica.

 

Splošni pogoji za zavarovanje rizika odpovedi: 

 

VIII. ODSTOPNINA

Če potnik ob prijavi predvideva, da se morda zaradi določenih okoliščin (ki utegnejo nastopiti pri njem ali v njegovi ožji družini) potovanja ne bo udeležil, lahko položi odstopnino. Sporazum o odstopnini se lahko sklene najkasneje na dan potrditve rezervacije in velja le v primeru uradnih pozivov, nepričakovanega poslabšanja zdravstvenega stanja ali smrti v ožji družini (zakonec, starši, otroci). Potnik lahko uveljavlja povračilo vplačanega zneska iz naslova vplačane odstopnine le ob predložitvi ustreznega pisnega dokazila. Odstopnina znaša 4 % cene aranžmaja. S programom se lahko posebej določi drugačna višina odstopnine (od 2,97 % do 6% od zneska), oziroma, da odstopnina ni mogoča. Ne glede na plačano odstopnino ima MANA v primeru potnikove odpovedi potovanja pravico do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 20 € po napotnici/voucherju ter pravico do zadržanja zneska vplačane odstopnine. V primeru, ko je predmet pogodbe o potovanju nakup letalske vozovnice, MANA poleg administrativnih stroškov zadrži tudi rezervacijsko pristojbino (TSC). Potnik ima iz naslova vplačane odstopnine torej pravico do povračila vplačanega zneska za pogodbeno dogovorjene turistične storitve, zmanjšane za administrativne stroške, vplačilo odstopnine in TSC. MANA ne odgovarja za druge morebitne stroške, ki jih je imel potnik zaradi načrtovanega potovanja ali druge turistične storitve po pogodbi o potovanju (npr. stroški cepljenja, vizum, potni stroški, ipd..). Potnik ima pravico do uveljavljanja vračila plačila na podlagi plačane odstopnine, v primeru, da pogodbo o potovanju zaradi zgoraj navedenih razlogov odpove najkasneje do dve uri pred pričetkom potovanja. Kot pričetek potovanja, ki se prične z organiziranim avtobusnim, letalskim ali ladijskim prevozom se šteje ura avtobusnega, letalskega ali ladijskega odhoda. V primeru, ko v turistični aranžma ni vključen organiziran prevoz, pa se kot pričetek potovanja šteje ura, ko bi potnik lahko dejansko prevzel nastanitveni objekt (običajno 14:00). Če potnik potovanja ne prične na dan, ki je določen kot pričetek potovanja in potovanja pred samim pričetkom pisno ne odpove, nima pravice do uveljavljanja vračila vplačila na podlagi plačane odstopnine. Pri turističnih aranžmajih, v katere ni vključen organiziran prevoz, potnik nima pravice do vračila vplačanega zneska na podlagi odstopnine, če se na dan pričetka potovanja ne zglasi v nastanitvenem objektu. Smatra se tudi, da potnik ni pričel potovanja oziroma da je odstopil od pogodbe, kadar potnika ne sprejme na prevoz prevoznik (letalski, ladijski, avtobusni in podobno) iz kakršnihkoli razlogov, ki so lahko varnostne ali regulativne narave, ne glede ali se je to zgodilo na pričetku potovanja ali med potovanjem. Potnik je v takem primeru odgovoren za vso povzročeno škodo in ne more uveljavljati nobenih vračil na podlagi plačane odstopnine. Potnik prav tako nima pravice do povračila iz naslova odstopnine v primeru, ko ne predloži ustreznega pisnega dokazila o opravičenem razlogu odpovedi potovanja. Zahtevka za uveljavitev odstopnine ni mogoče uveljavljati po datumu začetka potovanja, kakor tudi ne za čas neizkorišcenega dela potovanja. V drugih primerih dokumentirane višje sile, ki ne spadajo med dogodke, katere krije odstopnina in zaradi katerih potnik odpove potovanje oziroma odstopi od pogodbe, ima MANA pravico do povračila vseh svojih že nastalih stroškov, kakor tudi tistih, ki nastanejo s samo odpovedjo potovanja. Višja sila mora biti dokumentirana z veljavnimi uradnimi dokumenti in taka, da je pred sklenitvijo pogodbe ni bilo mogoče predvideti ali se ji izogniti. V primeru, da potnik sklene zavarovanje odpovedi turističnega potovanja pri kateri izmed zavarovalnic, se potnikove pravice iz naslova odstopnine uveljavljajo pri tej zavarovalnici, pri čemer se uporabljajo splošni pogoji poslovanja zavarovalnice. Potek reševanja škodnega primera in čas reševanja škodnega primera je v pristojnosti zavarovalnice, prek katere je sklenjeno zavarovanje.

  1. ORGANIZATORJEVA PRAVICA DO ODPOVEDI POTOVANJA

MANA si v skladu z veljavno zakonodajo pridržuje pravico do odpovedi potovanja ali do spremembe programa potovanja. MANA si pridržuje pravico do odpovedi potovanja najkasneje 7 (sedem) dni pred predvidenim odhodom, če se za potovanje ne prijavi potrebno, v programu ali pogodbi o potovanju navedeno, število potnikov. če v programu ali v pogodbi o potovanju ni drugače navedeno, je najmanjše število potnikov v določenem prevoznem sredstvu naslednje:

  • -za potovanje z avtobusom – najmanj 45 potnikov po avtobusu;
  • -za potovanje na rednih letalskih progah v Evropi - najmanj 20 potnikov v posamezni skupini;
  • -za potovanje na medcelinskih letalskih progah - najmanj 15 potnikov v posamezni skupini;
  • -za potovanje s posebnimi letali, vlaki ali hidrokrilnimi ladjami - najmanj 80% zasedenosti le-teh.

MANA si pridržuje pravico do popolnega ali delnega odstopa od pogodbe, če pred izvajanjem ali med izvajanjem programa nastopijo izredne okoliščine, ki jih ni bilo mogoče pričakovati, odstraniti ali se jim izogniti, za MANO pa te okoliščine pomenijo utemeljen razlog, da pogodbe ne bi sklenil, če bi obstajale ob sklenitvi pogodbe. Pri turističnih aranžmajih ter ostalih turističnih storitvah, kjer je lepo oziroma ustrezno vreme bistven pogoj za izpolnitev programa, se odstop od pogodbe zaradi slabega oziroma neustreznega vremena šteje kot odstop od pogodbe zaradi izrednih okoliščin. V tem primeru ima potnik pravico le do povrnitve vplačanega zneska ali do prenosa vplačanega zneska na drug termin. MANA  lahko odpove pogodbo oziroma odstopi od pogodbe in zahteva povrnitev škode od potnika, ki neposredno krši določbe pogodbe, ki jo je sklenil z MANO, predvsem če se ugotovi, da je potnik namerno sporočil napačne podatke o številu potnikov ali njihovi starosti, oziroma je med potovanjem prišlo do sprememb, potnik pa o tem ni obvestil agencije. MANA si pridržuje pravico do spremembe dneva in časa odhoda oziroma do odpovedi potovanja zaradi spremembe letalskega voznega reda ali nastopa višje sile ter pravico do spremembe smeri potovanja, če se spremenijo pogoji za potovanje (nov vozni red, negotov položaj v državi, kjer je organiziran program, naravne nesreče ali drugi nepredvideni vzroki, na katere MANA ne more vplivati), brez posebne odškodnine in po veljavnih predpisih v potniškem prometu. MANA ne more prevzeti odgovornosti za spremembe programa zaradi nastopa kakršnekoli višje sile med potekom programa. V teh primerih lahko potnikom zagotovi storitve v spremenjeni obliki, glede na obstojece možnosti. V primeru, da MANA odpove potovanje, ima potnik pravico do celotnega povračila vplačane cene aranžmaja. V primeru odpovedi potovanja s strani agencije, potnik nima pravice do povračila stroškov vizuma, potrebnega za vstop v državo, kamor naj bi se potovalo, ali stroškov cepljenj, ki so bili s programom zahtevani. O kakršnikoli naknadni spremembi programa MANA potnika nemudoma obvesti. Če MANA oziroma drug organizator potovanj odstopi od pogodbe med njenim izpolnjevanjem, ima pravico do pravičnega plačila za dogovorjene storitve. MANA prav tako ne odgovarja za zamude letal, ladij ali vlakov, kakor tudi ne za spremembe programa, ki bi nastale kot posledica takšnih zamud. V primeru, da stanje na kraju samem MANI ne dopušča namestitve potnikov v naročenem objektu, lahko MANA namesti potnika v istem kraju v drug objekt enake kategorije.

  1. POTOVALNI DOKUMENTI in OSTALE POTNIKOVE OBVEZNOSTI

Potnik se je dolžan informirati o veljavnih predpisih o potnih listinah, vizumih, deviznih, carinskih in zdravstvenih predpisih. Potnik je dolžan skrbeti, da on osebno ter njegovi dokumenti in prtljaga ustrezajo pogojem, predvidenim z obmejnimi carinskimi, zdravstvenimi in drugimi predpisi svoje države, kakor tudi tiste v katero ali skozi katero potuje. Potnik, ki se prijavlja za potovanje v tujino, mora imeti veljaven potni list ali drug veljaven ustrezen dokument, s katerim lahko vstopi v posamezno državo. Kadar otrok do 15. leta starosti potuje v tujino ali iz tujine brez spremstva zakonitega zastopnika, potrebuje poleg potovalnega dokumenta še dovoljenje zakonitega zastopnika. Obrazec dovoljenja je predpisane oblike. Dobi se ga na upravni enoti, ki ga tudi potrdi, prav tako ga lahko potrdi organ Republike Slovenije v tujini, ki je pooblaščen za opravljanje konzularnih zadev. V primeru, da posamezne države pogojujejo vstop v državo z določeno časovno veljavnostjo potovalnega dokumenta pred iztekom veljavnosti na dan vstopa, je dolžan potnik na ta določila sam paziti in MANA za morebitne neprijetnosti ali prisilno prekinitev potovanja potnika iz tega naslova ne odgovarja. Potnik si je dolžan pred potovanjem, oziroma do roka, ki je v programu določen, pridobiti vizume za države, v katere potuje in opraviti cepljenja, ki so za te države zahtevana. Če potnik teh obveznosti ne izpolni, ravna MANA po določilih o potnikovi odpovedi potovanja. V primeru, da potniku ureja vizum MANAH, le ta ne jamči za uspešnost pridobitve vizuma. Stroškov pridobitve ter samih vizumov MANA potniku ne vrača. MANA ne jamči za točnost  informacij, pridobljenih od pristojnih veleposlaništev. V primeru zavrnitve vstopa v državo ali druge ovire, nosi vse stroške potnik sam. Posredovanje AGENCIJE MANE pri pridobitvi vizuma ni všteto v ceni potovanja, ampak se plača posebej. Smatra se, da si potnik ureja vizum sam, kadar MANI ne dostavi za ureditev vizuma potrebnih dokumentov v roku, določenem v programu ali ponudbi. Zaradi zahtev v mednarodnem potniškem prometu (letalski, ladijski, avtobusni...) je potnik dolžan ob prijavi posredovati vse potrebne podatke o vseh udeležencih potovanja ali letovanja, ki jih prijavlja. Podatki se morajo v celoti natančno ujemati s podatki v uradnih dokumentih, ki so jih udeleženci potovanja dolžni v skladu s predpisi o prestopu državne meje in ustreznimi tujimi zakonodajnimi akti nositi s seboj. V primeru, da napačni podatki povzročijo zamudo, dodatne stroške ali prekinitev potovanja, odgovarja za vse nastale stroške udeležencem potovanja zgolj potnik sam. Potnik je dolžan spoštovati hišni red v gostinskih in hotelskih objektih ter dobronamerno sodelovati s predstavnikom organizatorja in izvajalcem storitev. Če potnik ne upošteva svojih obveznosti, odgovarja organizatorju za povzročeno škodo, organizator pa odklanja vsakršno odgovornost za škodo, ki bi jo potnik lahko utrpel v takem primeru. Na potovanju se je potnik dolžan obnašati na način, ki ne ogroža življenja ali zdravja svojih sopotnikov in ne ogroža samega poteka potovanja. V primeru, da se potnik obnaša v nasprotju s tem določilom, ga ima predstavnik organizatorja pravico izločiti iz nadaljnjega potovanja brez povračila kakršnihkoli stroškov, razen plačil, ki se plačujejo na kraju samem.

  1. . OBVESTILA PRED ODHODOM / POTOVANJEM

MANA potnikom, ki so prijavljeni na vse enodnevne izlete, ne glede na destinacijo, ter za vse aranžmaje v Sloveniji in Hrvaški z lastnim prevozom, obvestil pred odhodom ne pošilja. Za potovanja ter za poletne in zimske počitnice z organiziranim prevozom potnik prejme končno obvestilo najkasneje teden dni pred odhodom; če potnik obvestila v tem roku ne prejme, se je dolžan zglasiti na svojem prijavnem mestu. V primeru, ko organizira turistični aranžma drug organizator potovanja, prejme potnik obvestilo o odhodu najkasneje dva (2) dni pred odhodom. V primeru, da potnik do en (1) dan pred odhodom ne prejme obvestila o odhodu, se je dolžan na prodajnem mestu informirati o odhodu. Škodo, ki bi nastala, ker bi potnik podal nepopoln ali nepravilen naslov za namen izpolnitve napotnice/voucherja ali pogodbe, nosi potnik.

XII. ZDRAVSTVENI PREDPISI

Po predpisih Svetovne zdravstvene organizacije se je za potovanje v določene države potnik dolžan cepiti in si priskrbeti ustrezen dokument. Cepljenje je tudi obvezno, če je tovrsten predpis sprejet po sklenitvi pogodbe o potovanju; to ni opravičljiv razlog za prekinitev pogodbe, v kolikor ne bi obstajale kontraindikacije za potnikovo zdravje. V tem primeru je potnik dolžan predložiti zdravniško potrdilo. V primeru, da so v programu za potovanje navedena oziroma zahtevana določena cepljenja, si mora vsak potnik sam priskrbeti mednarodno potrdilo - rumeno knjižico, z vpisanimi opravljenimi cepljenji. MANA ne odgovarja za morebitne zaplete ali potnikovo prekinitev potovanja, zaradi potnikovega nespoštovanja zdravstvenih predpisov države, v katero vstopa, ali programa, na katerega se je prijavil, kakor tudi ne za stroške povezane s tem.

XIII. PRTLJAGA

Za prevoz prtljage ni odgovoren organizator, agent ali posrednik, ti ne odgovarjajo za uničeno ali izgubljeno prtljago, prav tako tudi ne za krajo prtljage in/oziroma drugih dragocenosti v hotelu. Prijave izgubljene ali poškodovane prtljage potnik sam naslovi na prevoznika, hotel oziroma drugega neposrednega ponudnika storitve. Za prevoz posebne prtljage, kot je kolo, surf, golf oprema... mora potnik prevozniku plačati doplačilo, in sicer ponavadi ob odhodu direktno na letališču. V vsakem primeru je prevoz tovrstne prtljage obvezno najaviti že ob prijavi, letalski prevoznik pa si zaradi omejitve omejene kapacitete vseeno v vsakem primeru pridržuje pravico do zavrnitve prevoza tovrstne prtljage. Vse stroške oziroma škodo, ki bi zaradi tega nastala, nosi potnik sam. Prevoz prtljage do določene teže, ki jo določa prevoznik, je brezplačen. Pri letalskem prevozu ima potnik pravico do brezplačnega prevoza določene teže prtljage (po določilih prevoznika), vsak dodatni kilogram pa doplača potnik sam na kraju  samem v ustrezni valuti, oziroma po določilih letalskega prevoznika. Otroci do dveh let nimajo pravice do brezplačnega prevoza prtljage. Pri letalskem prevozu je za prtljago odgovorna izključno letalska družba, na podlagi predpisov, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu. V primeru izgube prtljage potnik izpolni obrazec PIR letalske družbe, ki je opravila prevoz ter izpolnjenega preda predstavniku letalske družbe, en izvod pa zadrži zase. Na podlagi obrazca mu letalska družba izplača odškodnino, po predpisih, ki veljajo v mednarodnem letalskem potniškem prometu. MANA ne odgovarja za krajo ali poškodovanje potnikove prtljage ali drugih osebnih stvari, dragocenosti in dokumentov iz namestitvenih objektov (hotelskih sob, apartmajev ipd.) in prevoznih sredstev (letal, avtobusov, ladij ipd.)

XIV. TOČNOST PREVOZNIKOV

V kolikor je MANA odgovorni organizator potovanja mora v primeru netočnosti v kopenskem, letalskem in morskem prometu poskrbeti za pomoč pri reševanju nastalih nevšečnosti. V kolikor pa MANA nastopa kot posrednik v kopenskem, letalskem in morskem prometu, pa MANA ne odgovarja za tocnost prevozov, kadar se le-ta opravlja z javnimi prevoznimi sredstvi, na rednih ali izrednih potniških prevozih, plovbah ali poletih. Odgovornost prevoznikov je ustrezno določena v pogodbi med potnikom in prevoznikom, ki stopi v veljavo z uporabo prevoznega sredstva. MANA ne odgovarja za škodo, ki bi nastala iz naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza ali prevoznega sredstva. MANA si pridržuje pravico do spremembe voznega reda, tipov letal, prevoznika in smeri poleta (vmesni postanki, vrnitev preko drugega letališča ipd.), ki nastopijo zaradi različnih tehničnih in organizacijskih razlogov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat posledica preobremenjenosti zračnega prostora, stavk in slabega vremena, nanje pa organizator nima vpliva. Spremembe iz prejšnjega odstavka pri paketnih potovalnih aranžmajih ne štejejo za spremembo programa potovanja, saj sta prvi in zadnji dan potovanja namenjena izključno prihodu in odhodu na destinacijo ter s tem povezanimi transporti, ne pa tudi počitku. Potnik je dolžan 48 ur pred povratkom pri predstavniku organizatorja preveriti uro povratka.

  1. IZGUBA DOKUMENTOV

Če potnik med potovanjem izgubi dokumente ali so mu le-ti ukradeni, so pa nujno potrebni za nadaljevanje potovanja ali za vrnitev v domovino, si potnik na lastne stroške priskrbi nove. Pri urejanju formalnosti v zvezi s tem se potnik lahko za nasvete in pomoč obrne na vodjo - vodnika potovanja ali predstavnika agencije oziroma predstavnika organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranžma. V primeru, da mora potnik zaradi izgube ali kraje dokumentov prekiniti potovanje, ni upravičen do kakršnegakoli povračila vplačanega potovanja ali povrnitve stroškov.

XVI. INFORMACIJE

Informacije, ki jih potnik dobi na prijavnem mestu, ne obvezujejo MANE bolj kot navedbe v programu ali ponudbi. V primeru dvoma se vedno šteje za veljavno: pisna ponudba, pisna informacija ali pisna razlaga.

XVII. KATEGORIZACIJE NAMESTITVENIH OBJEKTOV in SPLOŠNO O HIŠNIH REDIH

Namestitve v programih so označene v skladu z uradno nacionalno kategorizacijo v posameznih državah, veljavno v času izdaje programa, na katero organizator nima nikakršnega vpliva. Standardi turističnih ponudb med izbranimi cilji so različni in neprimerljivi. Pri tem je potrebno upoštevati, da kriteriji kategorizacije v nekaterih turističnih destinacijah bistveno odstopajo od kriterijev, ki veljajo v Republiki Sloveniji oziroma v večini zahodnoevropskih držav, zato se na teh destinacijah priporoča rezervacija namestitve višje kategorije. Organizator ne prevzema odgovornosti za katerokoli pisno ali ustno informacijo, podano s strani pooblaščene agencije organizatorja, ki ni v skladu z opisi storitev v njegovem programu. Hišni redi, prehrana, storitve, plaža kakor tudi ostala ponudba hotelov so pod nadzorom krajevnih turističnih organizacij. Tudi na te elemente organizator nima nikakršnega vpliva. Pri aranžmajih, označenih z "all inclusive", je treba pozorno prebrati opis storitev v programu oziroma ponudbi, saj ne kaže enačiti vseh »all inclusive« ponudb. Običajno je osnovna storitev pri »all inclusive« ponudbi polni penzion (zajtrk, kosilo in vecerja), pri obrokih je všteta pijača. Če potnik pri rezervaciji ne doplača sobe s posebnimi značilnostmi (pogled na morje, balkon, lega - orientacija, določeno nadstropje), je nastanjen v eni od sob, ki so uradno registrirane za izdajanje gostom v hotelu. Razdelitev sob je v pristojnosti hotelirjev, organizator potovanja nima pri tem nobenega vpliva, potnikove želje lahko posreduje, ne more pa zagotoviti, da bodo le-te tudi izpolnjene. Pri nastanitvi v enoposteljni sobi mora potnik upoštevati, da le-ta ponavadi ne ustreza standardu dvoposteljne sobe, da je ponavadi manjša in ima slabšo lego. Pri nastanitvi v triposteljni sobi mora potnik upoštevati, da gre največkrat dejansko za dvoposteljno sobo s pomožnim ležiščem, pri čemer nastanitev tretje osebe ne ustreza standardu nastanitve ostalih dveh oseb. Ponavadi gre za zložljivo posteljo, ki po velikosti in udobju ni enaka normalni postelji in je primerna za otroke.

XVIII. REKLAMACIJE OZIROMA PRITOŽBE

Potnik mora nepravilnosti oziroma pomanjkljivosti grajati na kraju samem, hotelirju, vodji potovanja, predstavniku agencije oziroma predstavniku organizatorja potovanja, ki organizira potnikov turistični aranžma, neposrednemu izvajalcu storitev oziroma pooblaščeni lokalni agenciji. V primeru, da bi bila po vsebini sodeč reklamacija lahko rešena na kraju samem (na primer pomanjkljiva čistoča sobe, oprema, lega sobe ipd.), potnik pa ni grajal napake na kraju samem in o nepravilnosti ni obvestil zgoraj navedenih oseb, se šteje, da se je potnik strinjal s tako opravljeno storitvijo in je s tem izgubil pravico do vlaganja kasnejših reklamacij z zahtevo po znižanju cene storitve oziroma plačilu škode.

 Pritožbeni postopek: Takoj na kraju samem potnik reklamira neustrezno storitev pri predstavniku organizatorja, v njegovi odsotnosti pa ponudniku storitve. Potnik mora pri odpravljanju vzroka pritožbe sodelovati s predstavnikom z dobrim namenom. Če potnik ne sprejme ponujene rešitve reklamacije, ki ustreza vplačanim storitvam po programu, MANA ne bo upoštevala kasnejših zahtev za povrnitev škode ali znižanje cene potovanja. Če vzroka pritožbe ni možno odpraviti, potnik s predstavnikom sestavi pisno potrdilo. Po povratku s potovanja mora potnik v zakonskem roku  (60 dni) poslati pisno pritožbo na naslov: Turistična agencija MANA, GERMOVA ULICA 4, 8000 NOVO MESTO ali na  ter priložiti dokaze, ki bodo dokazovali utemeljenost pritožbe (obvezno pisno potrdilo s podpisom predstavnika ali ponudnika storitve, morebitne račune zaradi dodatnih stroškov ipd.). Organizator je dolžan prvič pisno odgovoriti potniku v 8 dneh po sprejemu pritožbe, dokončno pa v primernem roku, potrebnem za pridobitev informacij o vzroku pritožbe pri ponudniku storitve; oziroma, v času, ki je potreben, da pridobi informacije od tretjih oseb v skladu z 892. členom obligacijskega zakonika. Dokler organizator ne izda sklepa, se potnik odreče posredovanju pritožbe katerikoli drugi osebi, sodnim ustanovam ali dajanju informacij medijem in drugim javnostim. Organizator bo reševal samo pritožbe, kjer vzroka ni bilo možno odpraviti na kraju samem. V primeru reklamacije za potovanje, pri katerem MANA ni organizator potovanja, bo MANA pritožbo posredovala odgovornemu organizatorju potovanja in o rešitvi reklamacije potnika pisno obvestil. V primeru, da MANA nastopa zgolj v vlogi informatorja, mora potnik vse reklamacijske zahtevke uveljavljati na kraju samem pri dejanskem organizatorju fakultativnega izleta, ogleda ipd. Brez pisne reklamacije MANA ne obravnava zahtevkov za znižanje cen ter odškodninskih in drugih zahtevkov. Reklamacija mora biti podpisana, vloži pa jo lahko vsak potnik sam v svojem imenu ali pa za to pisno pooblasti tretjo osebo. Pooblastilo mora biti priloženo reklamaciji, sicer MANA take reklamacije ne bo obravnavala. Reklamacija mora biti utemeljena. Potnik naj zato reklamaciji priloži ustrezne dokaze in/ali ustrezno potrdilo hotelirja, prevoznika oziroma druge ustrezne osebe o dejanskem stanju, na podlagi katerega potnik svoj zahtevek uveljavlja. Višina odškodnine je v primeru nekvalitetno opravljene storitve omejena z višino vplačanega aranžmaja, če po krivdi MANE ni prišlo do izvedbe programa ali nekaterih storitev, ima potnik pravico do odškodnine v višini realne vrednosti neizvedenih storitev. To določilo ne velja v primeru, da ima MANA pravico do odpovedi aranžmaja ali spremembe programa, skladno z določili teh splošnih pogojev in zakona.

XIX. UPORABA PODATKOV

MANA vse pridobljene podatke o potnikih varuje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Šteje se, da potnik s podpisom pogodbe pristaja na uporabo teh podatkov z namenom, da se izpolnijo pogodbene obveznosti in pravice ter tudi za namene neposrednega trženja, raziskave trga, segmentacije kupcev, statistične obdelave in obveščanja o ponudbi. V kolikor potnik tega ne želi, lahko to izjavi ob prijavi na potovanje.

 

Vsa elektronska sporočila iz naslova spletnega povpraševanja bodo dodana v bazo obveščanja strank o naši ponudbi (elektronska propagandna sporočila). V primeru, da pošiljatelj povpraševanja izrecno navede, da ne želi prejemati tovrstnih sporočil, ne bo dodan v bazo. Vsak prejemnik elektronskega propagandnega sporočila se ima pravico odjaviti od prejemanja tovrstnih sporočil, kar bo TA MANA nemudoma upošteval.

 

  1. KONČNA DOLOČILA

V vseh cenah iz ponudbe je že vključen davek na dodano vrednost. V primeru spora med strankami je za vse spore pristojno stvarno Sodišce v Novem mestu. Ti splošni pogoji veljajo za vse pogodbe sklenjene od dneva objave.

POSEBNI POGOJI IN NAVODILA ZA TURISTIČNE ARANŽMAJE

Ti posebni pogoji veljajo za določene posamezno naštete turistične aranžmaje (medcelinska potovanja, križarjenja, tečaji tujih jezikov, katalog Zima,  …) v tistem delu, ki se razlikuje od teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje, drugače veljajo tudi za te aranžmaje splošni pogoji za turistične aranžmaje in navodila oziroma določilo v posameznem programu, če je tam drugače določeno.

  1. V PRIMERU NAMESTITVE V APARTMAJIH

V primeru, da temelji želeni, naročeni in plačani turistični aranžma na namestitvi v apartmajskih objektih oziroma posameznih apartmajih, je možen vstop v apartmaje po 16.00 na dan pričetka posameznega aranžmaja oz. ob uri, ki je navedena za posamezen aranžma. Zadnji dan posameznega aranžmaja je potrebno apartma zapustiti do 10.00.

  1. V PRIMERU POSAMEZNE PRIJAVE OB NAMESTITVAH V DVOPOSTELJNIH SOBAH

V primeru posamezne prijave za turistične aranžmaje ali potovanja lahko potnik, glede na določilo drugega odstavka V. točke teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje, prepusti AGENCIJI, da se mu potrudi najti sopotnika na istem turističnem aranžmaju, s katerim bo delil sobo, oziroma, ki je pripravljen z njim deliti sobo. Ne glede na omenjeno pa mora posamezno prijavljeni potnik ob prijavi plačati doplačilo za enoposteljno sobo, v primeru, da takega potnika posamezno prijavljenemu potniku MANA ni uspela najti. V primeru, da se posamezno prijavljenemu potniku najde sopotnik v skladu s prvim odstavkom te točke, se takemu potniku vrne doplačilo za namestitev v enoposteljni sobi, oziroma se doplačilo obračuna pri končnem plačilu potovanja.

III. ZA MEDCELINSKA POTOVANJA IN MEDCELINSKE TURISTIČNE ARANŽMAJE

Prijave potnikov za medcelinska potovanja in medcelinske turistične aranžmaje sprejema MANA do zasedenosti prostih mest, vendar pa najkasneje do 60 dni pred odhodom. V primeru, da razpisne možnosti na posameznem potovanju oziroma turističnem aranžmaju to dopuščajo, je prijava možna tudi znotraj 60 dnevnega roka. Ob prijavi plača potnik prijavnino v višini 30% vrednosti potovanja oziroma aranžmaja, preostali del pa plača najkasneje 14 dni pred pričetkom potovanja. V primeru potnikove prijave na potovanje oziroma turistični aranžma znotraj 60-dnevnega roka do pričetka potovanja oziroma aranžmaja, MANA  ne jamči razpisanih pogojev potovanja oziroma aranžmaja, ampak trenutno najugodnejše pogoje. MANA ne odgovarja za spremembe prehodnih ali odhodnih časov letalskih poletov, ki jih lahko letalski prevoznik spreminja, zato mora potnik pred posameznim odhodom oziroma ob vsaki prekinitvi potovanja preveriti in potrditi nadaljnji urnik potovanja najmanj 48 ur pred potovanjem. Navedbe v vremenskih tabelah so večletno statistično povprečje in služijo zgolj kot orientacija potniku, zato MANA ne odgovarja v primeru neskladja teh podatkov z dejanskim stanjem. NAVODILA in POSEBNI POGOJI ter KORISTNE INFORMACIJE  veljajo za vse aranžmaje na destinacijah izven Evrope tako za skupinske kot individualne odhode, za razpisane in posebej pripravljene programe in rezervirane storitve, ter so sestavni del SPLOŠNIH POGOJEV.

  1. ZA ARANŽMAJE IZ KATALOGA ZIMA - SMUCANJE

Pomanjkanje snega ni razlog, ki bi štel za višjo silo, zato MANA ravna v primeru odpovedi potovanja s strani potnika zaradi pomanjkanja snega v skladu s splošnimi pogoji za primer potnikove odpovedi potovanja. Izrecno navajamo, da je odstopnina v primeru najema apartmaja izključno za odpoved najema celotnega apartmaja in ne posameznih oseb.

  1. ZA KRIŽARJENJA

Posebni pogoji za križarjenja veljajo za vsa križarjenja ladjarjev MSC, Costa Crociere, Carnival, Holland America ter Louis Cruises. Višina povračila stroškov odpovedi križarjenja je odvisna od časa pred dnevom pričetka opravljanja storitve, v katerem je potnik odpovedal pogodbo o potovanju in je znana ob rezervaciji aranžmaja. Višino določi odgovorna ladijska družba. Ob prijavi prejme potnik veljavne splošne pogoje izbrane ladijske družbe.

  1. ZA ARANŽMAJE, KJER MANA NI ORGANIZATOR POTOVANJA

V primerih, da MANA ni organizator potovanja, nastopa v vlogi posrednika. V teh primerih podaja prejete informacije od organizatorja potovanja potniku in mu pomaga pri prijavi na potovanje. Pogoji prijave, plačila prijavnine in dokončnega plačila (roki) ter morebitne odpovedi potovanja so v skladu z veljavnimi pogoji drugega organizatorja. Takšni programi so posebej označeni, ustrezna označba je podana tudi na potrdilu o potovanju. Šteje se, da MANA prodaja tovrstne aranžmaje v tujem imenu in za tuj račun. Morebitno reklamacijo potnik posreduje na prodajno mesto, kjer je bila narejena rezervacija aranžmaja, rešuje pa jo organizator potovanja.

VII. TELEFONSKA PRODAJA TURISTIČNIH ARANŽMAJEV

V primeru telefonske prodaje turističnih aranžmajev se pogodba šteje za sklenjeno:

  • s posredovanjem številke kreditne kartice,
  • v primeru dogovora o plačilu s položnico ali plačilu v poslovalnici, s posredovanjem osebnih podatkov potnika in ostalih udeležencev.

Potnik je dolžan v tem primeru plačati naročeno storitev na podlagi številke rezervacije v roku 24 ur od izvršene prijave, razen če ni določen oziroma dogovorjen daljši oziroma krajši rok. V primeru, da potnik ne plača v tem roku, se šteje, da pogodba ni bila sklenjena. Šteje se, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev in ponudbe tisti trenutek, ko je telefonsko naročil turistični aranžma oziroma potovanje.

VIII. PRODAJA TURISTIČNIH ARANŽMAJEV PREK INTERNETA

V primeru naročila oziroma prodaje turističnega aranžmaja prek INTERNETA, veljajo ti splošni pogoji in navodila za turistične aranžmaje in posebni pogoji poslovanja ter ponudba, objavljeni na INTERNETNI strani agencije MANA oziroma na internetni strani njenega posrednika. V primeru, da si določila teh splošnih pogojev in navodil za turistične aranžmaje in določila posebnih pogojev oziroma ponudbe, objavljene na INTERNETNI strani, nasprotujejo, veljajo določila objavljena na internetni strani. Šteje se, da je potnik sprejel določila teh splošnih pogojev in navodil za tisti trenutek, ko je naročil posamezno storitev prek INTERNETA. Bistveni pogoj za veljavnost prijave je plačilo 30% akontacije storitve v roku 24 ur po posredovanju naročila oziroma prijave,razen če ni določen drugacen rok. V primeru, da v navedenem roku storitev ni plačana, se šteje, da ni bila nikoli naročena.

  1. POTOVANJE Z OTROKI

V posameznih primerih, določenih s posameznim programom turističnega aranžmaja, je lahko določeno, da imajo mladoletni otroci do starosti, določene s tem istim programom, ki potujejo v spremstvu dveh odraslih oseb, popuste na posamezne storitve iz sklopa celotnega turističnega aranžmaja ali na celotni turistični aranžma. Pogoji in višina posameznega popusta so določeni v vsakem posameznem programu turističnega aranžmaja. V kolikor v posameznem programu niso predvideni posebni popusti za mladoletne osebe, ki potujejo v spremstvu odraslih oseb, pomeni, da ta turistični aranžma ne predvideva tovrstnih posebnih popustov. Vsak otrok, ne glede na starost in višino morebitnih popustov, mora biti naveden na potovalnem dokumentu in mora imeti veljavne dokumente, potrebne za morebiten vstop v tuje države, kamor potuje. V primeru, da otrok ni naveden na potovalnem dokumentu oziroma voucherju za posamezni turistični aranžma, se šteje, da ta otrok nima pravice potovati v okviru tega turističnega aranžmaja.

  1. POTOVANJA V ZADNJEM HIPU ali LAST MINUTE ARANŽMAJI in ostali nižje cenovni aranžmaji

Potovanje v zadnjem hipu ali „last minute“ aranžma pomeni, da gre za zadnje proste turistične aranžmaje. Organizator ima občasno možnost nuditi tudi nekatere posebej označene nižje cenovne aranžmaje, pri katerih pa ime hotela ni nujno znano že ob sklenitvi pogodbe. To pomeni, da ime objekta še ni navedeno v pogodbi o potovanju. Pri teh aranžmajih organizator jamči za podatke, ki pa so navedeni v pogodbi in obsegajo najmanj: kategorijo objekta (po uradni nacionalni kategorizaciji), tip sobe, storitev v hotelu (nočitev, polpenzion, all inclusive....) in kraj namestitve. Pri teh aranžmajih se potnik seznani z imenom objekta nastanitve najkasneje z obvestilom o odhodu.

Želite na potovanje? Oddajte vašo prijavo

Nazaj

Komentarji

Komentiral Anita Merlak |

Zanima me ime hotela, je to isti hotel kot lansko leto
Hvala L.p

Komentiral Lara |

Pozdravljeni,

zanima me, če je prijavljena še kakšna punca (sama) in ima željo si delit sobo?

Hvala
Lep pozdav
Lara

Obvestilo o uporabi spletnih piškotkov

Za namen zagotavljanja boljše funkcionalnosti, uporabniške izkušnje, varnosti, nemotenega delovanja ter štetja uporabnikov na spletnem mestu uporabljamo spletne piškotke.

Nujni piškotki so potrebni za optimalno delovanje spletne strani, ostali piškotki pa se uporabljajo za prilagoditev vsebin in oglasov ter analizo obiskanosti spletne strani.

Za več informacij si preberite pojasnilo o spletnih piškotkih, kjer lahko vedno zavrnete posamezne spletne piškotke.